SRV 600 V
Cena motocyklu 179.900,-
SRV 600 V - Motocykl, který má na to, stát se legendou
Být jedním z mnoha, nebo být jediný na světě? To byla základní otázka pro konstruktéry QJMOTOR. U modelu SRV 600 V bylo rozhodnuto udělat vše jinak. Výsledkem není jen další obyčejný cruiser, ale zcela nový unikátní motocykl s jedinečným charakterem. Tomuto stroji jsme záměrně dodali mocné, avšak dynamické proporce. Přidali jsme motor V4 - ano čtete správně čtyřválec do V se čtyřmi výfuky a přizpůsobili jsme jej nárokům všech, kteří touží mít pod sebou unikátní stroj. Podvozek Marzocchi, radiální brzdy s radiální brdovou pumpou, elektronika Bosch s tímto motorem vytvořily balíček, který hravě uspokojí i náročné jezdce. Motocykl, který Vás nadchne svým charakterem, motocykl, který se už nyní stává legendou - to je nový SRV 600 V!
Čtyřválcový motor s válci do V
Čtyřválcový 16ti ventilový motor s válci do V svírající úhel 90 stupňů je navržen tak, aby Vám pomohl dostat z něj opravdu maximum. Charakter tohoto motoru se prostě musí zažít. Krátké převody a hladký chod 6ti stupňové převodovky přenáší výkon 68 koní a 54 Nm. Elektronika Bosch a elektronické vstřikování paliva umožňují dosáhnout nízké spotřeby paliva, ale poskytují motocyklu zrychlení, které bere dech.
SRV 600 V lze omezit na výkon 35kW tak, aby mohli tento motocykl řídit i držitelé ř.p. A2.
4 válce a 4 výfuky se skvělým zvukem
Další unikátní konstrukční řešení nové SRV 600 V je jeho výfukový systém. Konstruktéři chtěli podtrhnout to, že se jedná o čtyřválec a tak motocykl dostal i čtyři výfuky, to znamená, že každý válec má svůj vlastní výfuk. Výhody tohoto uspořádání jsou jasné. Motocykl je stranově vyvážený, opticky ladí pravá strana s levou, ale hlavní devízou je parádní zvuk. Tím, že si každý výfuk jede se svým válcem svůj tón, jejich celková souhra Vám s výsledným zvukem vezme dech...
Systém řízení kontroly trakce QJMOTOR
Protože má SRV 600 V silný čtyřválcový véčkový motor, dostal do základní výbavy i kontrolu trakce. Tento systém kontroly trakce zabraňuje nechtěnému prokluzu zadního kola při akceleraci motocyklu v různých podmínkách a na různém povrchu, avšak při všech jízdních situacích. Při akceleraci na kluzkém povrchu může snadno dojít k protáčení zadního kola (tj. když se zadní kolo otáčí rychleji než přední kolo). Systém kontroly trakce byl navržen tak, aby zabránil tomuto protáčení zadního kola, které by mohlo způsobit ztrátu kontroly nad motocyklem. Podobně jako systém ABS brání zablokování kol při brzdění, též tento systém kontroly trakce zabraňuje prokluzu (a tím i smyku) zadní pneumatiky. Když víte, že systém okamžitě a správně zasáhne, můžete si o to více užívat jízdu na SRV 600 V.
Přehledný barevný kulatý TFT multifunkční panel
Přehledný, skvěle čitelný, barevný, kulatý TFT panel SRV 600 V přehledně zobrazuje aktuální rychlost, aktuální otáčky motoru, ODO, tripmetr, obsah palivové nádrže, teplotu chladící kapaliny, ukazatel zařazeného rychlostního stupně a nově navíc také tlak a teplotu v pneumatikách díky senzorům, které má tento motocykl v kolech.. Funkce lze pohodlně ovládat a přepínat přímo z ovládacích prvků na řídítkách. Kromě toho má schopnost propojit se s mobilním telefonem jezdce, s možností zobrazení navigace, která zobrazuje i aktuální provoz, nebo také umožňuje zrcadlit obrazovku Vašeho mobilního telefonu.
Konektivita s chytrými telefony + navigace
Ty motocykly a skútry QJ Motor, které jsou od modelového roku 2024 vybaveny barevným TFT panelem, lze propojit s chytrým telefonem jezdce. Tato konektivita funguje jak pro systémy Android, tak i iOS. Pro jezdce to znamená, že může zrcadlit obsah z displeje svého smartphonu na přístrojový panel motocyklu, či skůtru. Toto lze využít jak pro zobrazení navigace, ale i pro zobrazení jakéhokoliv jiného obsahu z mobilního telefonu. Pokud jste náročný jezdec a chcete si zobrazovat navigaci s aktuálními dopravními informacemi, je možné stáhnout si aplikaci QJ Motor, která Vám po zaplacení malého poplatku zpřístupní i tuto funkci.
Výkonné radiální brzdy & radiální brzdová pumpa
Brzdový systém vybavený doukanálovým systémem ABS a kotoučovými brzdami o velkém průměru vpředu i vzadu nabízí bezpečné zastavení v každé jízdní situaci. Přední dvoukotoučová brzda s kotouči o průměru 300 mm a s radiálně uloženými čtyřpístkovými brzdovými třmeny zajišťují silnou, avšak přesně dávkovanou brzdnou sílu. To vše skvěle doplňuje zadní brzda s kotoučem o průměru 260 mm s dvoupístkovým třmenem.
Pohodlný kvalitní a zábavný podvozek od firmy MARZOCCHI
Podvozek SRV 600 V sestává z velmi lehkého trubkového rámu. V přední části je vybaven obrácenými vidlicemi Marzocchi, které dodávají motocyklu nápadný přikrčený vzhled a také vysoký jízdní komfort a dynamiku. Přední obrácená (upside-down) vidlice skvěle doplńují i dvojice zadních tlumičů, které okamžitě a přesně reagují na nerovnosti terénu a zajištují snadnou, hravou a precizní ovladatelnost. Celý podvozek tak vytváří rovnováhu mezi pohodlím a ovladatelností v každé jízdní situaci.
Full LED osvětlení & charakter motocyklu
"Tvář" každého motocyklu je to, co má největší podíl na jeho celkovém vzhledu. Charakter, který vdechli konstruktéři QJMOTOR nové SRV 600 V je opravdu silný. Jak maska, tak i přední světlomet působí neokoukaným dojmem a působí na své okolí jistým dominantním způsobem. Full LED osvětlení od hlavního světlometu, přes směrová světla, až po zadní koncová světla je bezúdržbový a zajišťuje optimální viditelnost a dokonalé osvětlení stroje za šera i za naprosté tmy.
Sekundární převod řemenem
SRV 600 V je z výroby vybaven řemenovým pohonem zadního kola. Motocykly typu chopper, bobber a cruiser jsou jím vybavovány proto, že mají dlouhé kyvné vidlice a řetěz by v takové délce bouchal jak do kyvky, tak i do různých krytů. Výhodou řemenového pohonu je tedy naprosto tichý chod a nevyžaduje téměř žádnou údržbu. Největší devízou ale je, že se řemen nijak nemaže a tím pádem odpadá čištění zadního kola a kyvné vidlice od maziva.
Prodloužená záruka na 3 roky ke každému novému motocyklu!
Každý zákazník, který si zakoupí u autorizovaného dealera nový motocykl QJ Motor, obdrží zdarma krom zákonné dvouleté záruky i prodlouženou záruku na další rok. Tato 3 letá záruka platí jak pro soukromé osoby, tak i pro firemní zákazníky registrující motocykl na IČO. Naše prodloužená záruka má však svá pravidla, je nepřenositelná na dalšího majitele motocyklu, je podmíněná absolvováním pravidelných servisních prohlídek a je omezená nájezdem 20.000 km.